Fundamentalna wiedza dotycząca treningu ciała

Tematyka finansowa
Kasia80
 
Posty: 13
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2016 4:46 pm
Lokalizacja: Poland

Fundamentalna wiedza dotycząca treningu ciała

So maja 20, 2017 7:37 pm

Trening jest ważnym czynnikiem wchodzącym na wzrost sylwetki. Stanowi on projektem do ostatniego żeby nasze mięśnie się rozwijały. Że teraz niektórzy myślą, i co zatem stanowi trening wystarczy pójść na siłownie pomachać ciężarkami i gotowe. Otóż nie! Żebym w cały spotęgować rozwój muskulatury nie tylko trzeba ćwiczyć jednak powinien rozumieć jak uczyć. Trening kulturystyczny bądź fitness liczy na doprowadzeniu mięśni do oczekiwanego przez nas stanu. Niezwykle znaczące jest, aby rozumieć biologiczny rozwój mięśni. Osoby zainteresowane rozwojem masy mięśniowej muszą zdawać sobie sprawę, że mechanizm ten liczy na odbudowywaniu mikrouszkodzeń w tkance mięśniowej, które stanęły w końca naderwania ich (poprzez duże ciężary) podczas treningu. Wiedząc o tym, że nasze mięśnie pragną być przeprowadzane, musimy uwzględnić spożywa w części do takiego stanu, by nie mogły skończyć już żadnej pracy. Dopiero kolejne powtórzenia da im przerwa (najczęściej wynosząca 60-120 sekund). Nie możemy przeciążyć mięśni w pierwszej kolejności, gdyż w obecnej nie byliśmy już sił wykonać poprawnie założonej wcześniej ilości powtórzeń. A całą naszą siłę powinniśmy zastosować w świeżej i przedostatniej serii. Złotą wartością w książki nad przyrostami jest łamanie granicy bólu i sił. Kiedy nie jesteśmy skupieni, dawać nam się może, iż to, co zrobiliśmy, istnieje szybko szczytem swoich zdolności. Jednak wystarczy trochę samozaparcia, aby stworzyć jeszcze samo do dwóch powtórzeń. Te ostatnie, wyciśnięte z ostatnią kroplą potu, są pierwsze w ciągu masy mięśniowej, wtedy mięsień jest wybrany maksymalnie. Osoby rzeźbiące się nie pamiętają tegoż problemu, bowiem w ich treningu rozlicza się przede każdym technika (nie wykorzystuje się tu dużych ciężarów) oraz dynamika. Ponieważ dla osoby otyłej dzieli się redukcja tłuszczu, trening winien stanowić wyczerpujący i wymaganie zakończony 15-30 minutami ćwiczeń cardio. Zanim zaczniemy rozpisywać minicykle (czyli rozpisanie ruchu na dni tygodnia), musimy zastanowić się nad celem, który chcemy osiągnąć. Sukces osiągniemy jedynie wtedy, kiedy rozpiszemy sobie treningi na poziom np. roku. To możemy logicznie uporządkować swój czas spędzony na siłowni. Jedną z treści, jaką powinniśmy się kierować, są pory roku: w zimie najlepiej robić ciężkie cykle masowe lub siłowe, natomiast wiosna i lato są idealne na rzeźbę (gdy upały powodują wypacanie oraz wada apetytu). Nie zajmuje pewnych wartości w niniejszej rzeczy, powinniśmy obserwować nasze ciało. Że na przykład dobrze przybieramy na masie, to aby ładnie wyglądać latem, powinniśmy trochę więcej w kwietniu zacząć ćwiczyć na wagę. Właściwie jest rozpisać sobie na wstępie sprawy z obowiązkami taki makrocykl, żebym być szeroki plan na sport i zapobiec dezorientacji. Makrocykle powinny stać od 4 do 6 tygodni, bo po ostatnim sezonie mięśnie zapoznają się do konkretnego wysiłku natomiast nie jest on już tak efektywny. Długie branie tego tegoż treningu dostarcza do przetrenowania (znudzenia, senności, braku apetytu, braku efektów itp.). Między makrocyklami musimy odpocząć, pozwolić mięśniom całkowicie się zregenerować i skończyć je do nowego etapu. To fragment bardzo często lekceważony przez amatorów, a jakże ważny. Trening regeneracyjny jest od 1 do2 tygodni. Nie liczy on na głębokim zaprzestaniu ćwiczeń - osoby mające naprawdę dużą przerwę w treningach powinny zastosować “trening dla młodych”. Natomiast osoby, które zrobiły swój cykl, kontynuują go przez 7 do 14 dni, ale ze znacznie mniejszą intensywnością - zmniejszamy ilość ćwiczeń o 1- 2 na jakąś grupę mięśniową oraz zmniejszamy ciężar (tak by być 4-5 powtórzeń w zapasie, których nie wykonujemy). Następnie możemy zacząć kolejny ważny cykl. Szczególnie newralgicznym elementem przed rozpoczęciem każdego wysiłku fizycznego jest rozgrzewka. Uzna ona na harmonijne rozluźnienie zesztywniałych mięśni oraz stawów, poprawi latanie i pozwoli odpowiednią koncentrację. Poprawnie przeprowadzona rozgrzewka powinna objąć przede wszystkim rozciągnięcie poszczególnej grupy fizycznej i zrobienie stawów do produkcji.

Powrót do Finanse

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości